بایرن مونیخ

بایرن مونیخ

بایرن مونیخ

بایرن مونیخ

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دروازه بان بایرن مونیخ مانوئل نویر می گوید لیورپول تیم خطرناکی است. او  پس از روبرو شدن با قرمز ها در بین 16 تیم بازی اخیر لیگ قهرمانان اروپا در سال 19-2018 گفت


دروازه بان تیم ملی آلمان به وب سایت رسمی بایرن مونیخ (جان فیشر) گفت: تیم ملی باید در برابر ضد حمله ها محافظت کند، اما احساس می کند که قرمزها خیلی خوشحال نخواهند بود که با قهرمانان بوندسلیگا مواجه شوند.


"آنها فصل خوبی دارند و ما می دانیم که آنها در سال گذشته در لیگ قهرمانان بودند. آنها قطعا با قرعه کشی نیز خوشحال نخواهند شد.


"آنها می توانند به سرعت مقابله و آنها در مقابل هدف خطرناک هستند، اما آنها نیز آسیب پذیر است، همانطور که ما دیده ایم، و آنها را در برابر یک حمله خوب بایرن خواهد بود. این خواهد بود یک بازی عالی هر دو در لیورپول و همچنین در خانه آلیانس آرنا.


بایرن در فصل جدید تحت مدیریت نیکو کواچ از بهترین فصل لذت نمی برد. تیم سوم در بوندسلیگا است، سه شکست را در پیش گرفت و نه امتیاز در پشت دروازه های بوروسیا دورتموند.


در مقابل، لیورپول در بالای جدول لیگ برتر قرار دارد و تنها تیم ناکام در لیگ برتر انگلستان پس از 17 بازی در لیگ برتر قرار دارد.

  • بایرن مونیخ
  • ۰
  • ۰

بایرن مونیخ روز شنبه با هانورو روبرو شد، با نیکو کواچ عملکرد خود را به عنوان بهترین ها در زیر او قرار داد.

نیکو کواچ معتقد است که بایرن مونیخ بهترین عملکرد خود را در این فصل به دست آوردند و در نهایت با شکست 4-0 در مقابل هانوفر دست یافتند.


بایرن این اصطلاح را متناقض کرده است و فرم آنها، آینده ی کواک را مورد پرسش قرار داده است، اما بعدها در روزهای شنبه، آنها غیر قابل مقاومت بودند.


آنها فقط بیش از یک دقیقه برای به ثمر رساندن گلزنی باز شدند، زیرا جاشوا کیمیچ یک دروازه بان از لبه این منطقه را در اختیار داشت، پیش از اینکه دیوید آلابا در نیمه نهایی خود را به گلوله برساند.


بایرن هرگز در خطر قرار نگرفت و در نیمه دوم با پیوستن به آرسنال سابق سرگن  ادامه هشت دقیقه به نیمه دوم ادامه داد.


رابرت لواندوفسکی پس از پیروزی 22 دقیقهای از فصل خود در تمام مسابقات، تنها پس از یک ساعت کار را انجام داد.


نتیجه این فشار بیشتر به کواچ، که خود را در معرض فشار بعد از یک اجرا ضعیف از فرم در اوایل این فصل است.

  • بایرن مونیخ
  • ۰
  • ۰

حسن صالحمیدزیچ، مدیر ورزشی، تایید کرده است که وینگر با ارزش فرانسه قصد دارد از غول بوندسلیگا در پایان فصل جدا شود.

فرانک ریبری قصد دارد پس از آرین روبن را از طریق خروج از بایرن مونیخ در تابستان آینده، با غول های بوندسلیگا که برای سال "تغییرات" خود را آماده می کنند، دنبال کنند.


مهاجم با تجربه هلندی قبلا تایید کرده است که او در سال 2019 میلادی یک قهرمان 10 ساله را با قهرمانان آلمان به ارمغان خواهد آورد.


روبن، که در صورت عدم ارائه پیشنهادات مناسب برای بازنشستگی آماده است، در سن 35 سالگی حرکت خواهد کرد.

زمانیکه فصل 2018-19 به پایان می رسد، ریبری همسایه اش، ریبری یک سال بزرگتر خواهد بود و بعد از 12 سال در بایرن، یک بازیکن آزاد خواهد شد.


اولی هوینس، رئیس بایرن پس از پیروزی اخیر بر وردربرمن، اعتراف کرد که دوران دو ستاره در  بایرن نزدیک به پایان است، و حسن صالحمیدزیچ، بازیگر ورزشی این موضع را تایید کرده است.

  • بایرن مونیخ
  • ۰
  • ۰

نبیل فکیر بازیکن المپیک لیون یکی از چشم انداز های مورد پس از انتقال در اروپا در حال حاضر است، زیرا هافبک لیگ 1 را برای فصل دو و نیم سال گذشته پس از صرف اکثریت فصل 2015/2016 زخمی کرده است. انتقال به لیورپول در طول تابستان مانند یک قرارداد انجام شده بود، اما لیگ برتر در مورد مشکلات زانو خود را تردید داشتند. لیون در حال حاضر در حال تلاش برای مذاکره در مورد گسترش قرارداد تا سال 2022 است، به طوری که خرید باشگاه ها مجبور به پرداخت هزینه بالاتر برای گرفتن او قبل از آن، اما توافق نامه هنوز به دست آمده است.


کینگزلی کومن، همتای فکیر، احساس می کند که 25 ساله در ترکیب بایرن مونیخ کاملا مناسب است. این دو با هم در تیم ملی فرانسوی در سطح ارشد و همچنین در زیر 21 سال بازی کرده اند. و کامان می گوید که از فریک در بایرن خوشامد می گوید:


او بسیار خوب بازی می کند من باید او را در زیر 21 سال بشناسم. اگر او بخواهد به ما بیاید، ما از آن خوشحال خواهیم شد. اما تصمیم به مدیریت است.


فرض بر این است که فرانک ریبری بعد از فصل جاری باشگاه را ترک می کند، اگر فکیر در تابستان به بایرن برگردد، او سومین بازیکن فرانسوی تیم ملی والیبال در کنار کامان و کورتین تلیسو خواهد بود - به جز علاقه ی بایرن به بنجامین، . در فصل آینده بایرن به طور بالقوه می تواند در بایرن حضور داشته باشد

  • بایرن مونیخ
  • ۰
  • ۰

با دشتن 25 عنوان ملی  بایرن مونیخ قاطعانه در میان بزرگترین باشگاه های فوتبال در جهان قرار دارد. این یکی از تنها سه باشگاه است که برنده همه سه جایزه مهم اروپا می شود: لیگ آلمان / لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و جام حذفی. علاوه بر اینکه بدون شک مناسبترین باشگاه در آلمان است، آنها در رده بندی جهانی در رتبه سوم بهترین تیم تمام دوران قرار دارند.

بایرن به عنوان یک باشگاه موفق به اندازه ای عجیب و غریب به سرعت از بین نرفت. پس از تاسیس در سال 1900، این باشگاه مجبور به صبر کردن برای اولین قهرمانی ملی خود بود.

با این حال، یک عنوان نمی تواند ثروت خود را تغییر دهد در آن سال ها، بایرن به عنوان “باشگاه یهودی” منحرف شد و بسیاری از مقامات باشگاه مهم یهودی به دلیل افزایش نازیسم در آلمان از کشور خارج شدند. دوران پس از جنگ، مشکلات خود را به همراه داشت، با این که باشگاه در سال 1955 فروپاشید و در پایان دهه به وضوح از ورشکستگی اجتناب کرد. تنها نقطه ی روشن برای بایرن اولین جام خود را در سال 1957 برنده شد.

وقتی بوندسلیگا در سال 1963 تاسیس شد، بایرن در میان شانزده تیم دعوت نشد. در عوض، دو فصل بعد، با سه بازیکن جوان که بعدا به عنوان «محور» نامگذاری شده است، موفق به کسب ارتقاء شدند:  مائر، بکن بائر و گرد مولر. این در زمان حضور در باشگاه (1975-1965) بود که بایرن در نهایت تبدیل به نیروگاه می شود که امروز است. این 14 سال، باشگاه برنده چهار عنوان بوندسلیگا، چهار جام حذفی، جام جام برندگان در سال 1967، و همچنین سه جام اروپا مستقیم از 1974 تا 1976 بود.

با وجود این که بایرن در سال های بعد به هفت عنوان قهرمانی بوندسلیگا و شش جام حذفی پیروز شد، موفقیت بین المللی بار دیگر ثابت می کرد. بایرن در نهایت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سالهای 2002 تا 2010 موفق به کسب عنوان قهرمانی دیگر شد و با شکستن رقیب بوروسیا دورتموند 2-1 در فینال 2013، پیروز شد

  • بایرن مونیخ