بایرن مونیخ

بایرن مونیخ

بایرن مونیخ

بایرن مونیخ

  • ۰
  • ۰

نبیل فکیر بازیکن المپیک لیون یکی از چشم انداز های مورد پس از انتقال در اروپا در حال حاضر است، زیرا هافبک لیگ 1 را برای فصل دو و نیم سال گذشته پس از صرف اکثریت فصل 2015/2016 زخمی کرده است. انتقال به لیورپول در طول تابستان مانند یک قرارداد انجام شده بود، اما لیگ برتر در مورد مشکلات زانو خود را تردید داشتند. لیون در حال حاضر در حال تلاش برای مذاکره در مورد گسترش قرارداد تا سال 2022 است، به طوری که خرید باشگاه ها مجبور به پرداخت هزینه بالاتر برای گرفتن او قبل از آن، اما توافق نامه هنوز به دست آمده است.


کینگزلی کومن، همتای فکیر، احساس می کند که 25 ساله در ترکیب بایرن مونیخ کاملا مناسب است. این دو با هم در تیم ملی فرانسوی در سطح ارشد و همچنین در زیر 21 سال بازی کرده اند. و کامان می گوید که از فریک در بایرن خوشامد می گوید:


او بسیار خوب بازی می کند من باید او را در زیر 21 سال بشناسم. اگر او بخواهد به ما بیاید، ما از آن خوشحال خواهیم شد. اما تصمیم به مدیریت است.


فرض بر این است که فرانک ریبری بعد از فصل جاری باشگاه را ترک می کند، اگر فکیر در تابستان به بایرن برگردد، او سومین بازیکن فرانسوی تیم ملی والیبال در کنار کامان و کورتین تلیسو خواهد بود - به جز علاقه ی بایرن به بنجامین، . در فصل آینده بایرن به طور بالقوه می تواند در بایرن حضور داشته باشد

  • ۹۷/۰۹/۱۸
  • بایرن مونیخ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی