بایرن مونیخ

بایرن مونیخ

بایرن مونیخ

بایرن مونیخ

  • ۰
  • ۰

دروازه بان بایرن مونیخ مانوئل نویر می گوید لیورپول تیم خطرناکی است. او  پس از روبرو شدن با قرمز ها در بین 16 تیم بازی اخیر لیگ قهرمانان اروپا در سال 19-2018 گفت


دروازه بان تیم ملی آلمان به وب سایت رسمی بایرن مونیخ (جان فیشر) گفت: تیم ملی باید در برابر ضد حمله ها محافظت کند، اما احساس می کند که قرمزها خیلی خوشحال نخواهند بود که با قهرمانان بوندسلیگا مواجه شوند.


"آنها فصل خوبی دارند و ما می دانیم که آنها در سال گذشته در لیگ قهرمانان بودند. آنها قطعا با قرعه کشی نیز خوشحال نخواهند شد.


"آنها می توانند به سرعت مقابله و آنها در مقابل هدف خطرناک هستند، اما آنها نیز آسیب پذیر است، همانطور که ما دیده ایم، و آنها را در برابر یک حمله خوب بایرن خواهد بود. این خواهد بود یک بازی عالی هر دو در لیورپول و همچنین در خانه آلیانس آرنا.


بایرن در فصل جدید تحت مدیریت نیکو کواچ از بهترین فصل لذت نمی برد. تیم سوم در بوندسلیگا است، سه شکست را در پیش گرفت و نه امتیاز در پشت دروازه های بوروسیا دورتموند.


در مقابل، لیورپول در بالای جدول لیگ برتر قرار دارد و تنها تیم ناکام در لیگ برتر انگلستان پس از 17 بازی در لیگ برتر قرار دارد.

  • ۹۷/۰۹/۲۷
  • بایرن مونیخ

نظرات (۱)

عشق یعنی امید ،

یعنی طراوت باران ،

یعنی سفیدی برف ،

یعنی ساز زندگی و لبریز از خوشی و عشق یعنی راز زیستن !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی